Alla inlägg den 29 september 2009

Av Linda - 29 september 2009 21:39

 halloj!


Igår var ännu en jobbig dag, men på xtravaganzaträffen blev jag åter igen mer motiverad


Mina mått igår:

Längd:161cm

Vikt: 67,7 kg

BMI: 26.1

Fett %: 35.4

24 kg av mig är fett (Jag bör ligga mellan 11,6-21,5)

Midja: 100

Bröst: 95 cm

Lår: 58 cm

Arm: 30.5


och vågen bara fortsätter neråt Skrattande


Jag har nu börjat äta igen och ska äta 6 gånger/dag (ska snart äta kvällsmål) Känner mig oerhört pigg och glad vilket är en stor förbättring sen innan jag började min strid mot kilona. Jag har tränat idag också sååå skönt jag körde ett fettförbränningspass på vibbplattan åå det e så tungt när man står där för träningen är grymt effektiv, men det e skönt för man behöver inte spendera timmar på gymet! De dagar jag inte tränar på vibbplatta ska jag ut och gå!


Idag har jag ätit:

Frukost: 1/2 dl havregryn & 5 jordgubbar & 1 ägg

Mellanmål: 1 äpple

Lunch: Xtravaganza tallrik en laxbit stor som min knytnäve, kokta grönsaker som min knytnäve och sallad som min handflata mmm var så gott!

Mellanmål: Xtravagnza bar (inte god)

Middag: kyckling i ugn, morötter i ugn, lite kokta grönsaker och sallad enligt xtravaganzas talllriksmodell

Kvällsmål: 75g mini keso 50 kräftsjärta 1tsk rom (ska ätas alldeles strax)


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards