Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 22 juli 2010 21:08

Dagen började med att kedjan på cykeln hoppade på väg till jobbet, fixade kedjan och cykla vidare, sen var det väldigt mycket att göra på jobbet...nästan kaos. Sedan när jag äntligen skulle cykla hem så var det punka på cykeln. Så jag fick gå hem med cykeln, jag lovar att jag var arg skulle helst slängt cykeln ner för en bro och aldrig se den igen. Men jag höll mig i skinnet och när jag kom hem lovade min underbara fästman (ja han är ju det nu   ) att han skulle laga punkan!


Efter detta mötte vi upp D:s Mormor och Kusinbarn på stationen, de ska vara hos D:s mor i 4 dagar. Det var roligt att träffa dem, vi ska ses imorn också och luncha på stan. Vi fick en jättefin Orrefors skål i förlovningspresent av Maggan, Roland, Christian, Marie och barnen Tack så jätte mycket!! det värmer i    Kram på er!


Nu ska jag ta och tvätta ansiktet inför natten med mina alldeles för dyra produkter som jag köpte efter min ansiktsbehandling... men man måste unna sig själv något någon gång  . Hoppas att det hjälper min hud att komma i balans igen för det är den definitivt inte nu.... tänkte gå igenom vad jag köpt för något någon dag...men inte nu, är alldeles för trött. Nu blir det soffläge i väntan på sängläge


// Hejs


Av Linda - 20 juli 2010 12:47

Idag ska jag ha/har en riktig mysdag!


Började dagen med sovmorgon till 10.30 och sen bara suttit i soffan och myst fram tills Älsk vaknade till. Vi lagade lite lunch och sen åkte han till jobbet, så nu e jag ensam igen.


kl 14 ska jag vara på helskön dagspa och få göra en ansiktsbehandling med portömning och ögonbryn och frans-färg    Det ska bli så sjukt skönt, ska bara ligga och njuta. Efter det blir det shopping, ska köpa nya produkter för ansiktet såklart!


Sen ska jag ut och käka med en vän, helt enkelt en toppen dag!


Hoppas nu att jag får timbanksledigt imorn så jag slipper jobba 7 dagar i sträck för det är ruggigt tungt!!!!

Av Linda - 18 juli 2010 16:47

Idag ska jag till Linda och äta middag, vilken lyx att bara (nästan) kliva upp ur sängen och sedan cykla iväg och få middag! Undrar vad det blir för gott??


Natten på jobbet har gått fint, men det känns rätt tungt nu sista natten. Men skam den som ger sig  


Hoppas att det är soligt och fint imorn, för då ska jag bara sova några timmar och sen ut i solen och sola sola sola!!!!


Hoppas alla har en bra dag!

Av Linda - 17 juli 2010 20:09

Nu var det länge sedan jag skrev!


Har vart helt omotiverad att blogga, det har inte hänt så mycket värt att blogga om.... har jobbat jobbat och återigen jobbat.

Trivs verkligen på jobbet, men i perioder är det så tungt att man undrar vad man håller på med.


Jag har kommit in på IVA-utbildningen här i Västerås, men jag väntar på att få höra om man möjligtvis kan få studera med lön. Jag får nog veta det under nästa  vecka, hoppas jag  


Nu ska jag iväg och jobba natten, hoppas det är svalt och skönt imorn så jag kan sova länge!!!


Hej svej! lovar att jag ska skriva inom kort igen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards