Alla inlägg under januari 2010

Av Linda - 19 januari 2010 19:32

Hej Hej Hallå!


Nu har jag lite fjärilar i magen     för imorn reser vi till Thailand!!

Där ska vi sedan backpacka lite men farmförallt sola och bada   


Jag ska försöka skriva något inlägg under tiden jag är där men lovar inget   


Det enda som är bestämt är att vi ska bo på Avista Hotell på Kata Beach de sista 5 nätterna i Grand Delux rum   

http://www.avistaphuket.com/




ååå det finns så mycket jag skulle vilja hinna med att göra.... men ack så lite tid. Nu ska jag packa det sista för att sen försöka att få lite sömn.


Kram på er

//L

Av Linda - 14 januari 2010 17:06

Nu börjar det närma sig avresa ååå det ska bli så skönt att lämna Sverige och allt ansvar ett tag. Jag kommer till och med att lämna telefonen hemma så de som vill mig något efter den 20 Januari till den 4 Februari får ringa till David!   


Jag har redan packat det mesta inför resan   men ni som känner mig vet ju hur jag är jag gillar att planera och strukturera upp saker och ting... Packlistan är sedan länge klar och nu saknas bara ett fåtal saker + Davids packning innan vi är redo för avfärd HiHi


Tror att jag sagt det men det är värt att säga igen! Vi kommer att åka typ första klass (Premium, Fritidsresor) och det ska bli så himla skönt i Premium har man skönare fotöljer med mera benutrymme, man får sitta längst fram i planet i en egen "sektion", 3-rätters middag, fri dryck, fri tillgång till videounderhållning och egen tv-skärm. Och till råga på allt så får vi vara i VIP loungen innan avgång..... ska bli så jäkla nice   


Och inte att förglömma så åker vi tillsammans med skönaste paret Pontus och Ullis, vi har aldrig tråkigt när vi är med dem   


Efter jobbet imorn har jag min första betalda semester helt underbart! Jag ska börja med att spendera min lediga lördag med min familj då min Bror Jens fyller 30 år (idag faktiskt) GRATTIS!


Söndagen ska jag spendera med att städa lägenheten, finns inge skönare än att komma hem från semestern till en prydlig och fräsch lägenhet, packa och fixa det sista inför resan.


Jag har dessutom idag fått ett samtal från min gamla avd., avd. 6 och de vill jätte gärna att jag kommer tillbaka och jobbar hos dem, jag skulle då få ett vikariat på 6 månader 1 Mars till sista Augusti   känns jäkligt skönt att veta att det löser sig på jobbfronten! Jag har inte tackat ja ännu, för jag väntar på svar från 2 andra avdelningar och så ska jag på en intervju den 19 på tills vidare hemligt ställe  , när jag har vart där kan jag skriva lite om det. Jag har lovat att höra av mig senast den 20 Januari till 6:an och vill jag ha jobbet så är det mitt!!


Så idag är en... ja man kan säga... en bra dag! helt enkelt   


och nu ska min sötaste Sambo åka iväg och köpa lite grekisk mat Undrbart!

Av Linda - 13 januari 2010 19:08

Hej Alla!


Nu har jag vart riktigt kass på att skriva, man kan väl säga att det hänt en hel del grejor som jag inte kan/vill skriva om här.... det har helt enkelt hänt för mycket för att jag ska kunna skriva om allt och därför har jag inte skrivit alls   



Men nu i och med det nya året tar jag och rycker upp mig själv och ska börja skriva här igen. Vikten står i vilket fall stilla på 62kg vilket jag är ganska så nöjd med för tillfället, hoppas bara jag lyckas hålla den nu när jag ska åka utomlands. Japp du läste rätt jag ska äntligen få lite semester och åker tillsamman med sambo och två vänner Till thailand   och vill ni veta vad det bästa är... jo vi ska åka första klass   så jäkla häftigt, har adrig åkt så innan så det ska bli spännande. Vi ska njuta till 100!


Men innan dess så är det vardagen som gäller, och just nu håller jag på att söka en massa jobb då jag inte vet vart jag ska ta vägen efter det att mitt vikariat som jag har nu går ut sista februari, inte blir jag kvar där jag är i alla fall. Jag känner att nu är jag redo för nya utmaningar. ska på en del arbetsintervjuer så jag uppdaterar om hur det går   


Nu ska jag tigga till mig lite nackmassage av min underbara sambo för han är verkligen underbar. Tack älsklingen för att du är du, du är bäst!


// Hejs

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards