Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Jäkla UVI!!!

Av Linda - 10 april 2010 19:08

Hej!


Jag kommer inte kunna börja med mitt nybörjarschema   , då min Dr. ringde igår och berättade att jag har Urinvägsinfektion (UVI) fasen också!!


Jag misstänkte att jag hade UVI, men hoppades att det inte va något. Som vanligt så visade det sig inget på snabbstickan utan det var odlingen som visade att det var UVI....


Nu har jag jätte ont i ryggen, hjälp tänk om det vandrat högre upp till njurarna??? Hoppas inte. Idag gick jag tidigare hem från jobbet för jag mådde piss. Mår inte direkt bättre nu, men måste ringa jobbet och berätta om jag kommer imorn eller inte... det lutar åt inte mår som sagt inget vidare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 12 oktober 2010 11:42

Jag byter blogg till http://lindasliiv.blogspot.com/ då den fungerar smidigare och det går kanon att blogga från mobilen!   Välkomna att kika på den nya! ...

Av Linda - 5 september 2010 22:33

Nu i veckan har jag börjat om min kamp mot kilona! Har tyvärr gått upp det jag var så duktig att gå ner    sommaren har inte vart så snäll mot kroppen....   Men nu jäklar ska kilona rinna av... rättare sagt tränas bort. Jag har invägning och midj...

Av Linda - 8 augusti 2010 12:28

Just nu så bakas det på hög nivå här i köket     Det vankas fika på jobbet på måndag eller tisdag!! för på tisdag då gör jag nämligen mitt sista dagpass, för efter det har jag bara 2 nätter kvar sen är jag leeedig   !!!   Här kommer lite bild...

Av Linda - 8 augusti 2010 10:00

Håller på att leta efter en väska som en galning, men jag börjar fundera över vad det är rimligt att betala för en snygg väska??? är jag snål när jag känner att 1400kr är mycket för en väska? Här kommer de väskor jag fastnat för alla från WERA s...

Av Linda - 8 augusti 2010 09:45


Igår efter ännu en bra dag på jobbet, ja du läste rätt det har vart 2 riktigt härliga dagar på jobbet! I alla fall så efter jobbet så hade vi kärleken och jag bestämt att vi skulle hitta på något så det blev ett varv på Djäknebergets minigolfbana. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards