Alla inlägg under oktober 2009

Av Linda - 22 oktober 2009 17:52

Resultat från måndagens träff:

Längd:161cm

Vikt: 66.1 kg

BMI: 25.5

Fett %: 31.9

21,1 kg av mig är fett

Midja: 95 cm

Bröst: 89 cm

Arm: 29 cm

Lår: 55 cm

Av Linda - 18 oktober 2009 21:05

Idag har jag unnat mig själv pitepalt!!! det var så himla gott, tänker inte ha dåligt samvete för det....men ändå har jag det men bara lite Flört


Annars har jag skött mig bra, förutom att jag sov länge så jag missade lunchen idag.... men men sovmorgon måste man få ibland också Skrattande


Jag har vart hos min mor idag i bålsta, det var hon som bjöd på den norrlänska delikatessen palt. Det var super mysigt! Hon har fått jätte fint i sin lägenhet nu när den är renoverad och så fick hon en förtids julkapp av mig och David som gjorde det ännu finare Skrattande Vi köpte ett svart skoställ och en hatthylla som passar hennes nya svart-vita tapet = super läckert! kunde ju inte låta bli att köpa något litet till mosters favorit heller så vi köpte honom ett "litet" lektältGladjag tror han gillade det!


Nu ska jag snart sussa då en ny dag på jobbet nalkas imorn

Av Linda - 17 oktober 2009 19:31

Idag har jag vart duktig igen! Skrattande


börja dagen med en nyttig frukost bestående av det vanlig havregrynsgröt med bär och 1 ägg, sen tog jag en promenad ner till gymet och tränad på Power Plate sen gick jag hem igen =) åt ett äplle när jag kom hem och sen omelett till lunch. Till middag gjorde jag Fläskfilé med rostade grönsaker och tzatsiki gjord på kesella!

Till kvällsmål tänkte jag äta kräftstjärtar med citron på.


Men min käre sambo känner sig hängig och sjuk så nu väntar jag nästan bara på att det ska slå till på mig medRynkar på näsan jag vill verkligen inte bli sjuk!!!

Av Linda - 16 oktober 2009 21:17

Har vart ledig idag det har vart så sköntSkrattande


Jag vakna vid 8 åt frulle sen softa jag i soffan och åt ett äpple innan jag for iväg och tränade Power Yoga. Det var ett superskönt pass verkligen. Jag är så glad att jag började att träna på Wellnesstudion, det känns inte obekvämt att gå dit själv och träna för nästan alla kommer dit själva. Det är inga stroppiga tjejer som bara är där för att visa upp sig och inga stönande muskelbyggare Flört 


På väg hem från träningen så köpte jag lite proviant till lunchen, kan ju säga att jag var grymt sugen på godis idag (är den tiden i månaden), men jag stod emot och köpte bara ägg, lättfil, paprika och kycklingfilé. Tycker att jag var riktigt duktig!!!


Sen var det soffläge igen åå det är så skönt att en regnig dag som denna ligga i soffan med ett varmt täcke på sigSkrattande


Just nu sitter jag och tittar på Idol, vet inte riktigt vad jag ska säga men de flesta är väl duktiga....vissa bättre än andra Obestämd


Jag har bestämt mig att fuska eller enligt xtravaganza finns inget fuska utan man väljer själv vad man ska äta.... vilket fall som helst ska jag unna mig en pitepalt på söndag Mamma rules!!

Av Linda - 15 oktober 2009 19:07

Resultat från måndagens träff:

Längd:161cm

Vikt: 67,4 kg

BMI: 26

Fett %: 32.3

21,8 kg av mig är fett

Midja: 98 cm

Arm: 29 cm


Det blev ingen gaddning den 12 men jag hoppas att det blir snartSkrattande


Jag fortsätter att träna och äta rätt, men denna veckan har det inte funnits ork att sitta och skriva här, men jag ska bättra mig jag lovarSkäms

Av Linda - 11 oktober 2009 11:26

Hej hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev men de senaste dagarna har bara rullat på..... jag äter och tränar typ Flört men sen har jag passat på att umgås med vänner!


I helgen har jag vart på 2 fester och ätit morötter och liten bit mörkchoklad och druckit mycket ramlösa, det funka kanon bra faktiskt Skrattande


Igår färgade jag håret, färgade bara underhåret svart, men jag är helnöjd - bild kommer nog ikväll (kanske)


I natt när jag kom hem fick jag en konstig känsla att det var en sån oordning här hemma så jag satte gång och städe haha men fint blev det, nu är det barar dammsugningen kvar (tror inte grannarna hade uppskattat det i natt).


Idag ska jag iväg till Carro och gadda mig Skrattande ska bli en sol på fotknölen - ska lägga upp bild


//Hej

Av Linda - 7 oktober 2009 21:41

Idag har vart en bra dag! Jag har tränat på PowerPlate och jag har ätit god och nyttig mat


Igår

Frukost: Havregrynsgröt med blåbär & 1 kokt ägg

Mellanmål: 1 äpple

Lunch: chili quorn carne

Mellanmål: 1/2 avocado

Middag: Kyckling, sallad & chili sås

Kvällsmål: keso & skinka


Idag

Frukost: Havregrynsgröt med blåbär & 1 kokt ägg

Mellanmål: scones (åt en liten bit =))

Lunch: Kyckling, sallad & chili sås

Mellanmål: 1/2 avocado

Middag: Rödspätta,sallad & citron

Kvällsmål: keso & kräftsjtärtar & lite citron


Vi har bestämt oss för att vi ska åka till Thailand i vinter, men jag skulle gärna åka nu.... hoppas jag får semester då bara! Det är roligt att planera i alla fall, man får något att se fram emot....och det ska bli så skönt att kunna ha bikini på sig och ändå känna sig bekväm!


Av Linda - 5 oktober 2009 21:00

Idag har jag vart ledig och tagit sovmorgon =)


Idag har jag ätit:

Frukost: havregrynsgröt med bär

Lunch: Sallad (kebab)... men det var sååå gott

Mellanmål: äpple

Middag: Chili quorn carne

Kvällsmål: Keso & skinka


Resultat från dagens träff:

Längd:161cm

Vikt: 68,6 kg

BMI: 26.5

Fett %: 33.6

23 kg av mig är fett

Jag har däremot gått upp i vikt då jag byggt muskler (hmm kanske ska sluta träna....not!), hoppas vågen vänder ner igen!

Midja: 99

Bröst: 94 cm

Lår: 58 cm

Arm: 30 cm


Efter träffen så sprang jag lite på en av maskinerna de har där...kommer inte ihåg vad den heter men man springer men utan stötar som påfrestar knän och leder.

Nu är det en ny vecka och nya tag Skrattande


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards