Alla inlägg under april 2010

Av Linda - 10 april 2010 19:08

Hej!


Jag kommer inte kunna börja med mitt nybörjarschema   , då min Dr. ringde igår och berättade att jag har Urinvägsinfektion (UVI) fasen också!!


Jag misstänkte att jag hade UVI, men hoppades att det inte va något. Som vanligt så visade det sig inget på snabbstickan utan det var odlingen som visade att det var UVI....


Nu har jag jätte ont i ryggen, hjälp tänk om det vandrat högre upp till njurarna??? Hoppas inte. Idag gick jag tidigare hem från jobbet för jag mådde piss. Mår inte direkt bättre nu, men måste ringa jobbet och berätta om jag kommer imorn eller inte... det lutar åt inte mår som sagt inget vidare.

Av Linda - 9 april 2010 10:10

Halloj!


Igår var jag på Tomas Andersson Wij konsert på sigurdsgatan 25    Det var skit bra! Kommer definitivt att lysnna mer på hans musik nu. Tack Älsklingen för en super mysig kväll.


Idag hade vi tänkt att åka och shoppa lite   vi får väl se vad jag kommer hem med, ska försöka vara återhållsam men tror att det kan bli svårt haha!


Det har vart tuffa pass på jobbet i påsk, ett arbetspass var totalt kaos och precis innan jag skulle gå hem och hade lämnat över till natten så kom tårarna. Inte för att jag egentligen var ledsen men för att jag för mentalt helt slut.... det är tur att man har fina och duktiga kollegor i alla fall!


Jag har inte riktigt kommit igång med löpningen ännu, men från och med idag ska jag följa ett nybörjar schema för att börja löpa. Vilket innebär att idag blir det promenad 30 min. Uppdaterar och berättar hur det går med upptrappningsschemat!


Hejs

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards