Alla inlägg den 22 september 2009

Av Linda - 22 september 2009 18:30

Den varma soppan som jag åt nu ikväll fick i alla fall Godkänt det var kycklingsmaken... jag hoppas verkligen att det är någon av de andra smakerna får Godkänt med blir jobbigt att bara äta en sort...


//trötter

Av Linda - 22 september 2009 17:28

Dag 1 har sett ut på följande sätt:

 Vaknar 6.45 går upp gör mig i ordning dricker vatten

7.50 kommer till jobbet blandar min första shake Jordgubbssmak - den va inte god smaka som alla andra pulver skit

dricker vatten i massor för att hålla ångan uppe på jobbet.

13 dax för lunch Blåbärsshake smakar mer salt och geggig inte god alls

dricker massor med vatten

Jag har mått rätt ok under dagen, men efter cykelturen hem runt 16 så fick jag ont i huvudet och känner mig dåsig... men jag försöker att tänka på mitt mål! (har redan gått ner 900 gram på vågen här hemma)Glad


Nu ska jag göra i ordning en varm soppa och hoppas att den smakar bättre, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till...Obestämd


/// Hungrig

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards