Alla inlägg den 25 september 2009

Av Linda - 25 september 2009 18:38

Idag är det fjärde dagen i mitt nya liv och jag är redan 2,5 kg lättare Skrattande så himla skönt att det händer grejer.

Nu när jag vant mig vid att inta så här lite kalorier (495) så ska jag antingen gå långpromenader eller träna på Power plate eller gå på ett Yoga eller Pilates pass per dag!


Idag fick jag för övrigt lönebesked från kommunen och där var det en massa fel fick inte ut mycket inte...blir så lack när de gör så Skrikandes Det stod att jag hade vart sjukskriven till den 21 fast jag bara vart sjukskriven till den 20 sen stod det att från den 21 - 30 var det 90% avdrag för sjukdom....helt sjuk den perioden har jag ju jobbat heltid... jag fixade i alla fall så att de insåg sitt misstag tyvärr kommer jag få vänta till den 2 oktober innan jag får resten av lönen!


// en nu trött tjej

Av Linda - 25 september 2009 18:29

Idag har jag tärnat på en sån där vibrationsmaskin Skrattande i början kändes det jätte konstigt var inte alls beredd på att det skulle skaka så himla mycket. Efter en liten stund så kom man på hur man skulle låta kroppen ta hand om vibrationerna och hur man skulle använda dem till att träna olika muskelgrupper.


Kändes som att det var mycket effektivt och de säger att en halvtimme på Power Plate är ger lika mycket träning som 2 timmar på gymet. Hur effektivt det va för mig får vi vänta med att bedömma till imorn då träningsvärken kickat in Tungan ute

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards