Alla inlägg den 17 september 2009

Av Linda - 17 september 2009 18:11

Nu har jag gått med i xtravaganza Kursstart Måndag 21/9 kl 18.30 men innan det sak min Sambo David träffa min hälsocoach så han får lära sig hur han ska stötta mig Glad


Känns bra, hoppas bara man inte tagit sig vatten över huvudet... det är ju inte direkt billigt att vara med där, men jag ser det som en investering i framtiden och framförallt en investering i mig själv!


Så på måndag då börjar jag att äta deras måltidsersättning = shaker. Så nu i helgen blir det att njuta av riktig mat ordentligt!


/// Lycklig men fundersam

Av Linda - 17 september 2009 12:56

Nu sitter jag här ensam hemma igen, börjar bli less på att vara ensam hemma... Ska försöka ta mig ut på en liten promenad idag, men känner mig fortfarande så trött och hängig.


Idag ska jag prata med nån från xtravaganza om min framtida viktnedgång Skrattande ser verkligen fram emot att gå ner mina xtra kilon så att säga, känner mig glad i kroppen när jag tänker på det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards