Alla inlägg den 19 november 2009

Av Linda - 19 november 2009 13:12

Halloj!


Inatt har jag fått sova... åååå det har vart så skönt, bara vaknat ett par gånger av smärtan Skrattande. Det känns verkligen i kroppen när man har fått sova ordentligt. Jag har fortfarande ont men smärtan känns annorlunda det är inte den här djupa molande smärta (i alla fall inte dagtid) uten mer ytlig och rörelse relaterad smärta.


Igår körde jag bil första gången sen operationen, det var så sjukt skönt. Vilken frihetskänsla det är att kunna ta sig dit man vill helt oberoende av andraGlad. Åkte förbi jobbet och lämna in mitt sjukintyg och sen åkte jag till Linda D och hälsade på henne och hennes lilla vovve Myran. Myran följde med mig hem och var hos mig till kvällen då matte skulle jobba och jag behövde lite dogloveSkrattande Älskar verkligen djur av alla sorter!! Det var jätte mysigt att Myran va hos mig igår vi låg i soffan och titta på TV, det gör så mycket att få lite sällskap! Tack för lånet Linda!


Idag har jag tänkt att jag ska hålla igång lite så jag började dagen med att plantera om våra blommor coh rensa ut de som jag inte ville ha längre...allt detta gjordes medan jag vänta på värktabletterna skulle "kicka in" så jag skulle kunna äta lite frulle. Det känns grymt skönt när alla blommorna är omhändertagna. Idag hade jag tänkt att jag skulle börja äta lite nyttigare igen, fast det är svårt. Så frukosten idag bestod av 2 kokta mosade ägg och lite mer än 1 dl äpple, mango och ktarinplommonpuré.

Jag tänkte fortsätta dagen i flitighetens tecken Oskyldig jag ska damsuga, skura och tvätta allt för att slippa tänka på smärtan i halsen.... så nu är det bäst att jag sätter fart!!


//Hejs!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards