Alla inlägg den 10 november 2009

Av Linda - 10 november 2009 21:59

Hej hej! det blev ingen xtravaganzaträff igår och därmed ingen invägning....


Idag har jag vart på "Slutbedömmning" på EPM och fått förslag på behandling för min IBS stresshantering på hög nivå blir det =) men men man kan ju testa allt innan man säger att man inte tycker om det, så jag ska ge det en chans!


På väg hem från EPM ringde operationskordinatorn och frågade om jag kunde tänka mig att göra min tonsillektomi på torsdag. Jag svarade att jag var tvungen att kolla med min arbetsgivare att det gick att lösa på jobbet så ringde jag min chef och berättade om operationen och fågade om det va ok... hon skulle kolla upp om det fanns någon som kunde täcka upp för mig och det fanns det... så nu finns det ingen återvändo jag blir av med mina halsmandlar på torsdag, vilket både är läskgit och skönt/roligt på samma gång!


Imorn ska jag ladda upp här hemma med panodil och ipren så jag har så jag klarar mig ett tag efter operationen... hmm ni kan väl hålla tummarna för mig att det går bra


//Hejs



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards