Alla inlägg den 17 november 2009

Av Linda - 17 november 2009 18:56

Idag har jag träffat Linda D, det var skit skoj att ses igen Skrattande Framför allt kändes det skönt att vara lite "normal" igen, tack Linda! Vi gick ner på stan och köpte subway macka...bara det att det tog säkert 1 timme för mig att äta upp den Obestämd men gott var det.


Annars har jag bara tagit det lugnt idag, tittat på tv och legat i soffan (så som det ska va när man e sjuk).


Ikväll ska jag trycka i mig lite katrinplommonpuré för att försöka bli av med förstoppningen från mina morfintabletter.... hoppas att det funkar.... om ni har något annat tips är jag tacksam Skrattande


Hoppas att jag ska klara mig utan att ta extra tabletter ikväll, men vi får väl se hur det går har ganska ont redan men jag får ta alvedon och ipren kl 22 så vi får väl se efter det..


Nu när jag är hemma hela dagarna har jag ju lite extra tid över så det blir väl att jag skriver lite mer här...vilket kanske inte är så dåligt!


/go kväll

Av Linda - 17 november 2009 09:08

Hello! jag hade höga förväntningar på mig själv i natt lite för höga märkte jag.... Jag hade tänkt att sluta med min Morfintabletter dels för att jag blir så groggy på dem och dels för att jag blir tok förstoppad av dem med.... man kan väl säga som så här att det gick inte riktigt som jag ville kl 3 vakna jag av en olidlig smärta Skrikandesvärre än jag haft innan och tog i paniken beslutet att ta ytterligare en morfintablett, så det blev inte av att jag slutade med dem i natt. Vet inte riktigt när jag kommer att kunna sluta med dem, men jag är hellre lite groggy och förstoppad än att jag får sådär ont igen!!  30 min efter jag tagit dem somna jag om och sov till 8 då jag återigen vakna utav smärta!!! Nu  får jag inte ta några värktabletter förns kl 10 så jag sitter och försöker lindra med isglass och iskall saft och det funkar väl till viss del...


Idag ska jag träffa Linda D ååå det ska bli så himla skoj att träffa henne igen, det var ett tag sedan Glad hon kommer hit till 11 så jag har faktiskt reda klätt på mig! Tänkte att jag skulle sminka mig lite sen också, man känner såå himla mycket piggare då.


För övrigt så åt jag pizza igår hihi busigt va? nä mem att äta lite mindre än en halv pizza tog drygt 45 min Tungan ute men det var det värt.


//Hejs



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards