Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Linda - 22 februari 2010 10:20

Jag är just nu på väg in i en ny fas som SSK, jag ska byta jobb. Efter 6 månader som kommunal sjuksköterska ska jag nu ge mig in i landstingsvärlden igen  . Samtidigt som det känns spännande och roligt så känns det lite läskigt, tänk om man glömt allt man lärt sig.... ne det tror jag inte, men bara för att ta det säkra före det osäkra så ska jag spendera lite tid, nu när jag ändå är ledig i fyra dagar till att uppdatera mina kunskaper. Ska bli rätt så skoj faktiskt.


Jag vill passa på att tacka mina nuvarnde arbetskamrater för en fin tid på Klockis och önska er all lycka i framtiden! Kommer och hälsar på er ibland sen, men vi håller ju kontakten ändå  . Kram på er!



Det ska bli så skoj att få börja på 6:an igen, jag hoppas att ni känner lika   Jag ska verkligen göra allt för att sköta mitt jobb på bästa vis jag kan.

Av Linda - 22 februari 2010 10:15

Hej Hej!


Fy skäms på mig vad dålig jag har vart på att skriva här sen jag kom hem från Thailand!  , men jag har vart sjukt omotiverad!


Nu är det andra bullar som gäller. Jag har nu 4 dagars ledighet (lyx) och ska blogga ikapp  . Jag jobbar på ett långt inlägg om resan som var helt underbart!


// L

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards